FACE BOOK PINTEREST

FACE BOOK PINTEREST

INSTAGRAM

INSTAGRAM

Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου 2017

Burger με φιλέτο ψαριού και σος μαγιονέζα | Burger fish with mayonnaise




Απίθανα σπιτικά Burger με φιλέτο ψαριού και σος μαγιονέζα.

Μια συνταγή πολύ καθαρή μπορείτε άνετα να την φτιάξετε για τα παιδιά σας θα την αγαπήσουν πολύ!

Το γεγονός ότι σε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή ανήκει, επίσης, η τακτική κατανάλωση ψαριού, είναι αναμφισβήτητο. Διατροφολόγοι συνιστούν ως εκ τούτου να τρώτε μία έως δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα. Μια μερίδα πρέπει στην ιδανική περίπτωση να περιλαμβάνει 150 γραμμάρια φιλέτου ψαριού.

Σε γενικές γραμμές, τα ψάρια ταξινομούνται σύμφωνα με τον βιότοπό τους σε γλυκού νερού και σε θαλάσσια ψάρια (ψάρια αλμυρού νερού). Σε όλο τον κόσμο είναι γνωστά περίπου 20.000 είδη ψαριών, η πλειοψηφία των οποίων ζει στους ωκεανούς. Η ταξινόμηση σαφώς δεν είναι δυνατή σε ορισμένες περιπτώσεις - τα αποκαλούμενα «ψάρια ελεύθερης ιχθυοτροφίας» μπορούν να επιβιώσουν τόσο σε περιβάλλον γλυκού όσο και αλμυρού νερού.

Τα ψάρια φέρνουν στο πιάτο μια σειρά από ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες: υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες, πολύτιμα λιπαρά οξέα, σημαντικές βιταμίνες και ανόργανες ουσίες.



Τα ψάρια είναι ένα από τα λίγα τρόφιμα που μπορούν να εφοδιάζουν τον οργανισμό με βιταμίνη D σε μεγάλες ποσότητες. Η βιταμίνη D παίζει σημαντικό ρόλο στο μεταβολισμό των οστών, ενισχύοντας την απορρόφηση του ασβεστίου από τη διατροφή και την ενσωμάτωσή του στο οστό. Έτσι, είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη της οστεοπόρωσης (εύθραυστα οστά).


Το ψάρι παρέχει, επίσης, σε κάθε κύτταρο στο σώμα την απαιτούμενη βιταμίνη B12, η οποία πραγματοποιεί πολλές σημαντικές λειτουργίες στο σώμα. Μεταξύ άλλων, υποστηρίζει την ανάπτυξη των κυττάρων και την κυτταρική διαίρεση και συνεπώς διαδραματίζει βασικό ρόλο στην αιμοποίηση και την αναγέννηση του δέρματος και των βλεννογόνων.




ΥΛΙΚΑ

2 ψωμάκια του χάμπουργκερ
2 φιλέτα ψαριού captain iglo
μισό ξερό κρεμμύδι
4 φύλλα μαρούλι
2 στρόγγυλες  φέτες ντομάτα
αλάτι
μαγιονέζα
πικάντικη κέτσαπ
λίγες λεπτές λουρίδες από φολίδα από αγγούρι

*** μπορείτε επίσης αντί για έτοιμα φιλέτα να πάρετε φρέσκο ψάρι φιλέτο πέρκα η μπακαλιάρο και να το πανάρετε εσείς βουτώντας μέσα σε αυγό και τριμμένη φρυγανιά και μετά με λίγο αλεύρι να το τηγανίσετε η να το βάλετε στο φούρνο μέχρι να πάρει ένα καλό χρώμα.



ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ

βάζουμε το τηγάνι στην φωτιά να ζεσταθεί και ρίχνουμε μέσα ένα μικρό κομμάτι φρέσκο βούτυρο και λίγο ελαιόλαδο και βάζουμε τα φιλέτα σε χαμηλή φωτιά να πάρουν ένα ωραίο χρώμα γύρω στα 12 με 15 λεπτά γυρνώντας τις πλευρές αρκετές φορές και συγχρόνως βάζουμε μέσα το μισό κρεμμύδι να τσιγαριστή και αυτό και να πάρει άρωμα από τα φιλέτα ψαριού.



Ανοίγουμε τα ψωμάκια και βάζουμε σε κάθε καπάκι και βάση λίγο κέτσαπ και μαγιονέζα και τοποθετούμε στις βάσεις μερικές φλοίδες αγγουριού και στην συνέχεια τα φύλλα από το μαρούλι ρίχνουμε λίγο αλάτι  και αμέσως από επάνω βάζουμε τα φιλέτα ψαριού όταν είναι έτοιμα.




Για το τέλος βάζουμε από επάνω από τα φιλέτα την ντομάτα και το κρεμμύδι που έχουμε τσιγαρίσει μαζί με λίγο ακόμα φύλλο από μαρούλι και βάζουμε και λίγη ακόμα μαγιονέζα να πάει σε όλα τα υλικά και αμέσως σκεπάζουμε με τα καπάκια από τα ψωμάκια και το Μπεργκερ είναι έτοιμο.




Είναι μια πολύ αθώα συνταγή άνετα μπορείτε να την φτιάξετε για τα μικρά παιδιά σας  και να το πάρουν για κολατσιό στο σχολείο και ίσως έτσι αγαπήσουν το ψάρι.

Καλή επιτυχία
Συνταγή δημοσιευμένη από  Chef Alexios Nikoloutsopoulos



Δεν υπάρχουν σχόλια: